20 March 2009

Φάνης Γκέκας: 'Ο Χαρτ με αγνοεί'

Ο Έλληνας επιθετικός δεν έχει καμία συμμετοχή στους "Πομπέις" από τον περασμένο Γενάρη όταν αποκτήθηκε από την Μπάγερν Λεβερκούζεν και δεν χαίρει εκτίμησης του τεχνικού Πολ Χαρτ.

"Δεν δικαιούμαι τέτοια αντιμετώπιση. Το βιογραφικό μου αξίζει περισσότερο σεβασμό. Η θητεία μου στο ποδόσφαιρο έχει δείξει ότι αξίζω καλύτερη αντιμετώπιση. Δεν έφυγα από την Μπάγερ Λεβερκούζεν, μία ομάδα που έκανε πρωταθλητισμό, για να έρθω εδώ σε μία ομάδα που παλεύει για την παραμονή και να είμαι στην κερκίδα. Δεν ήρθα για να προπονούμαι μόνο με την υπόλοιπη ομάδα.



Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει νέος τεχνικός. Ξέρω ότι ο προπονητής μου με αγνοεί επιδεικτικά χωρίς μάλιστα να μου δίνει ούτε μία εξήγηση. θα πρέπει πρώτα να μου δώσει την ευκαιρία να δείξω τι αξίζω και μετά να με κρίνει", τόνισε στο ξέσπασμα του ο Γκέκας με δηλώσεις του στον Αγγλικό Τύπο.

Παρά την βαθμολογική θέση της Πόρτσμουθ και την "μάχη" για την σωτηρία ο Γκέκας δεν αποτελεί αξιόπιστη λύση για τον Πολ Χαρτ. Ο Γκέκας ήταν στον πάγκο στον τελευταίο αγώνα της Πόρτσμουθ με τον Άνταμς στον πάγκο κόντρα στην Λίβερπουλ.

Δεν χρησιμοποιήθηκε ούτε στο ντεμπούτο του Χαρτ εναντίον της Μάντσεστερ Σίτι. Από τότε δεν έχει εμφανιστεί στην σύνθεση της Πόρτσμουθ τις τελευταίες τρεις αναμετρήσεις.πηγή:SPORT24.GR

No comments: